فروش دستگاه فیزیوتراپی
خانه / استیمولاتور / قیمت دستگاه فیزیوتراپی توانبخش نوین

قیمت دستگاه فیزیوتراپی توانبخش نوین

قیمت دستگاه فیزیوتراپی خانگی در بازار چند است؟ آیا یک دستگاه فیزیوتراپی حرفه ای نیز می تواند بصورت خانگی مورد استفاده قرار گیرد؟ برای تهیه لیست قیمت دستگاه های فیزیوتراپی خانگی باید با فروشندگان معتبر در این حوزه ارتباط گرفت.

برای رهایی از تمام دردهای مزمن و پیشرفته،از دستگاه های فیزیوتراپی خانگی استفاده نمایید.

فیزیوتراپی برای افرادی که عمل های جراحی، شکستگی های اسکلتی یا دردهای عصبی و عضلانی دارند، تجویز می شود.

برای کاهش درد های پس از عمل و همچنین بازگشت توانایی های حرکتی، فیزیوتراپی بهترین روش رایج می باشد.

اغلب هزینه فیزوتراپی در مطب بالا بوده و انجام آن برای بیماران در کلینیک های فیزیوتراپی وقت گیر و خسته کننده می باشد.

همچنین برخی بیماران توانایی حرکت هر روزه را نداشته و تحمل جابه جایی های هرروزه برایشان مشکل می باشد.

قیمت دستگاه فیزیوتراپیبنابراین جهت سهولت در امر درمان از دستگاه های فیزیوتراپی خانگی می توان کمک فراوانی گرفت.

قیمت دستگاه فیزیوتراپی خانگی بسیار مناسب تر از صرف هزینه ها و زمان در کلینیک های فیزیوتراپی می باشد.

با این کار می توان به راحتی بیمار را از درد های مزمن رهایی داد.

پس از استفاده از دستگاه های فیزیوتراپی حرفه ای که مجهز به قابلیت های tens و یا فارادیک یا دیگر جریان های مهم هستند، احساس آرامش و کاهش درد برای بیمار ایجاد می گردد.

بدیهی است که تمام این موارد درمانی باید تحت آموزش و درمان فیزیوتراپیست باشد.

کاربرد و قیمت دستگاه فیزیوتراپی tens

اهمیت فیزیوتراپی در بیماری های مختلف خصوصا پس از بیماری خاصی همانند سکته های مغزی مشهود می باشد.

یک دستگاه فیزیوتراپی با قابلیت تنس این توانایی را دارد تا با ایجاد الکتروتراپی در عصب های ناحیه درد، ترشح آندروفین را افزایش داده و در نتیجه درد کاهش یابد و حس آرامش بعد از استفاده از این دستگاه برای بیمار ایجاد شود.

جریان های دیگر دستگاه نیز هرکدام بنا به صلاحدید فیزیوتراپ بازتوانی و توانبخشی عضلانی انجام میدهند.

بدین ترتیب عضلات بیمار تقویت شده، اعصاب مختل شده توانایی خود را بدست می آورند.

در نتیجه به تدریج روند بیماری رو به بهبودی می رود.

قیمت دستگاه فیزیوتراپی

دستگاه های اینچنینی از جمله دستگاه های فیزیوتراپی است که امروزه طرفدران زیادی برای استفاده در منزل نیز پیدا کرده است.
بهترین روش برای درمان مشکلات اسکلتی و مفاصلی، عوارض سکته های مغزی، دردهای دیسک کمر و گردن، آرتروز، رماتیسم، دردها و آسیب های ورزشی در ورزشکاران، و … فیزیوتراپی است.

دستگاه فیزیوتراپی خانگی برای دردهای مزمن و خفیف استفاده فراوانی دارد.

این دستگاه به وسیله امواج الکتریکی بر روی رشته های عصبی اثر می گذارد و موجب تحریک آن ها می شود.

الکترودهای این دستگاه بر روی پوست قرار داده می شوند واز این راه امواج را به بدن منتقل می کنند.

الکترودها در دستگاه های کوچک تر، چسبی هستند تا راحت تر به بدن بیمار بچسبند.

در دستگاه های بزرگ تر آن ها را باید با استرپ به بدن فیکس کرد.

قیمت دستگاه فیزیوتراپی

از طریق این مجموعه علاوه بر مشاوره رایگان از انواع برند ها و قیمت دستگاه فیزیوتراپی خانگی و حرفه ای به همراه کاتالوگ و تخفیفات ویژه می توانید بهره مند شوید.

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی

یکی از شاخه های بسیار مهم و کاربردی در علم فیزیوتراپی، لیزر درمانی است که …

Call Now Buttonتماس بگیرید